Pokud si někdo dává tu práci a obětuje čas a peníze na to, aby si pořídil svůj vlastní web, činí tak zpravidla proto, že chce s pomocí takového výtvoru oslovit veřejnost a tuto přimět k tomu, aby splnila to, co se tu očekává.
To dá rozum, že žádný web nevzniká jenom proto, aby existoval sám o sobě, bez toho, že by o něj byl nějaký zájem. Ovšem často to tak může na první pohled vypadat. Weby se totiž nejednou – ač to rozhodně není žádoucí – potýkají s příliš nízkou návštěvností, ba dokonce o ně nemusí být projevován vůbec žádný zájem. Ovšem je-li tomu tak, rozhodně to nemusí znamenat, že tyto nikoho nezajímají, že je to na nich zveřejněné nějak špatné. Příčiny neúspěchu tu totiž tkví v něčem docela jiném.
Weby nemívají dostatečnou návštěvnost proto, že se je veřejnosti nedaří na internetu objevit. Síť už je dnes zaplněna vším možným, není nikoho, kdo by se v tom vyznal a kdo by dokázal navštívit vše, co tu je, a proto je zkrátka mnohé opomíjeno.
Který web má dnes takzvaně na růžích ustláno, co se jeho sledovanosti týká? Logicky ten, který se těší přízni internetových vyhledávačů. Protože se totiž lidé na internetu nemají naději vyznat, sázejí právě na pomoc vyhledávačů, od nichž si nechávají to žádané najít. Zadají klíčové slovo a pak už je jenom na vyhledávači, co pro takového člověka objeví a co z toho nalezeného mu ukáže na místě, kde to přímo svádí ke kliknutí a otevření dotyčné prezentace, a co se ocitne jako nezajímavé až někde na chvostu, kde si toho sotva někdo všimne.
Avšak je tu naštěstí i SEO Plzeň seolight.cz. Tedy optimalizace stránek pro internetové vyhledávače. S využitím této služby pak lze učinit určitý web přesně takovým, jak to vyhledávačům vyhovuje, a vyhledávače pak takový web představí těm, kdo po něčem podobném pátrají, na přednostním místě, tam, kde to najde mnohý z hledajících. A to je krok k dosažení nezbytné dostatečné návštěvnosti. Bez níž to na internetu nejde.